مديرعامل مترو تبريز: خط اول مترو 30 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
آدرس جدید وبلاگ pnu-rh.tk

مهندس انصاري در جلسه شامگاه یکشنبه شورای اسلامی شهر با اعلام اين مطلب افزود: اين سطح از پيشرفت براي مترو تبريز قابل قبول نيست و مديريت جديد سازمان قطارشهري تبريز تلاش مضاعف و شبانه‌روزي در اجرا و پيشبرد مترو را سرلوحه كار خود قرار خواهد داد تا نسبت به تسريع مراحل اجرايي اين پروژه اقدام شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از تدوين سه برنامه كوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت اجرايي براي مترو تبريز از سوي اين سازمان خبرداد و افزود: برنامه كوتاه مدت تا پايان سال 90 ، برنامه ميان مدت تا پايان سال 94 و برنامه بلند مدت تا پايان سال 97 تدوين شده و با برنامه‌هاي جنبي و متعدد اجرايي به مرحله اجرا در خواهند آمد.

مديرعامل مترو تبريز در عين حال ابراز اميدواري كرد با ورود كامل واگن‌ها به تبريز در سال 92 كه نزديك‌ترين زمان براي اين كار به شمار مي‌رود و نيز اجراي كامل بخش‌هاي مختلف اعم از تونل‌ها ، ايستگاه‌ها ، تجهيزات ناوبري ، تجهيزات مخابراتي و سيگنالينگ ، خط اول مترو تبريز تا پايان سال 94 و اوايل سال 95 به بهره‌برداري برسد.

گفتنی است در این جلسه دکتر دبیری رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز طی سخنانی گفت: برابر بررسي‌هاي انجام گرفته و با توجه به محدوديت اعتبارات تخصيصي ، خط اول مترو تبريز در سال 95 آماده بهره‌برداري خواهد شد.

دكتر دبيري در نشست علني شامگاه ديروز شوراي اسلامي شهر تبريز كه به موضوع بررسي آخرين وضعيت مترو تبريز اختصاص داشت با اعلام اين خبر افزود: با توجه به وضعيت موجود ، احتمال تحويل واگن‌ها در سال 92 ، محدوديت اعتبارات تخصيصي سالانه و هزينه‌بر بودن احداث اين پروژه ، خط اول مترو تبريز در پايان سال 94 و ابتداي سال 95 براي استفاده مردم آماده بهره‌برداري خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • جامعترین وبلاگ مهندسی ایران
  • مهندسی عمران
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی راه آهن-خط و سازه های ریلی و آدرس pnu.rahahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 123069
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


سایت راه آهن